divendres, 29 de novembre del 2013

Amb les mans en les tecles: il·lustracions de pianos i pianistes / Con las manos en las teclas: ilustraciones de pianos y pianistas / With hands on the keys: Illustrations pianos and pianists

Il·lustració d'Aaron Jasinski

Volem anar acabant esta freda setmana amb música, però no uns sons qualsevols, no, ho fent escoltant com les mans bolen sobre el teclat del piano. Mans i tecles, pianistes i pianos, música i il·lustració o música il·lustrada. Escolteu com sonen? Segur que si, deixem volar la nostra imaginació al ritme que ens porta la mirada sobre aquestes precioses il·lustracions.

Il·lustració d'Alexander Sokht

Il·lustració d'Akira Kusaka

Il·lustració d'Olga Demidova

Il·lustració de Carla Raadsveld

Il·lustració de Mai Ohno- Denali

Il·lustració de Jim Flora

Il·lustració de Meghan Howland

Il·lustració d'Asta Kundelyte

Il·lustració de Jens Rassmus

Il·lustració de Kelly Beeman

Il·lustració de Catilustre

Il·lustració de Vito Cano

Il·lustració de Violetno

Il·lustració de Sandrine Kao

Il·lustració d'Olivier Tallec

4 comentaris:

claude ha dit...

très intéressant, merci

Anònim ha dit...

M'han agradat molt les ilustracions dels dibuixos expresionistes,ja que a part que m'agrada la pintura,aquestes ilustracions m'ajuden per la meva tasca a classe, perque hi ha alguna que em dona idees per treballar a l'àrea de plàstica com són els dibuixos dels cabells, per fer grafismes...Molt interesssant.

Ramir Bullich Catà de la Torra ha dit...

Artístiques i suggerents ilustracions

Sàlvia ha dit...

M'encanta que us hagin agradat aquests pianistes.

Sona la música entre els colors.

Un saludet per a Claude, Ramir i l"anònim" :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...